
Nurkuj z Google'em
3 lutego 2009, 19:02Popularny Google Earth został wzbogacony przez swojego producenta o moduł Ocean, który umożliwia wirtualne nurkowanie, oglądanie trójwymiarowej podwodnej rzeźby terenu oraz zapoznawanie się z przygotowanymi przez oceanografów informacjami na temat morskich głębin.

Wirtualne znieczulenie na siebie i innych
30 października 2013, 07:45Gry rzeczywistości alternatywnej, które pozwalają uczestnikowi na całkowite zanurzenie w świecie przedstawionym, zmieniają doświadczanie realnego świata, np. wrażliwość na ból.

Czy można mieć SIM i eSIM z tym samym numerem?
26 listopada 2024, 16:36Karty eSIM cieszą się coraz większą popularnością – wirtualna karta SIM świetnie sprawdzi się zwłaszcza osobom, którym zależy na bezpieczeństwie oraz możliwości kontaktowania się z bliskimi za pośrednictwem różnych urządzeń, w tym np. smartwatcha. Osoby rozważające wypróbowanie eSIM-a mogą jednak zastanawiać się, czy można mieć SIM i eSIM z tym samym numerem – i jak to wygląda w praktyce?
Nvidia sprzedaje chipsety nForce Professional 3000
24 sierpnia 2006, 14:21Nvidia rozpoczęła dostarczanie swoim klientom nowej serii chipsetów nForce Professional 3000. Układy trafią do serwerów i stacji roboczych takich gigantów, jak HP, IBM, Sun Microsystems, Fujitsu-Siemens.

Komórka pozwoli "widzieć przez ściany"
10 marca 2010, 13:30University of South Australia i Nokia rozwijają aplikację, która pozwoli użytkownikom telefonów komórkowych... widzieć przez ściany. Za proponowanym rozwiązaniem będą stały serwisy mapowe wyposażone w opcje "widoku ulicy" oraz zaawansowane rozwiązania technologiczne.

Błąd w komputerze zgubił Schiparellego?
25 października 2016, 12:54Lądownik Schiparelli Europejskiej Agencji Kosmicznej, który rozbił się przed kilkoma dniami na Marsie, prawdopodobnie nie ukończył swej misji wskutek błędu w komputerze. Najważniejszym zadaniem, jakie stoi obecnie przed specjalistami z ESA jest dokładne określenie przyczyn awarii

Gry polem treningowym dla sztucznej inteligencji
14 września 2007, 17:26Amerykańska firma badawcza Novamante stworzyła oprogramowanie, które uczy się poprzez kontrolowania postaci w wirtualnych światach. Wkrótce światy takie, jak chociażby gra Second Life, będą wykorzystywane jako poligony treningowe dla sztucznej inteligencji (AI).

10% wystarczy, by zarazić społeczeństwo nową ideą
29 lipca 2011, 17:19Specjaliści z Rensselaer Polytechnic Institute (RPI) dowiedli, że wystarczy by 10% populacji posiadało niewzruszone przekonanie co do jakiejś idei, by rozpowszechniła się ona w całej grupie. Uczeni wykorzystali komputerowe modele analityczne do odnalezienia punktu, w którym opinia mniejszości zostaje przejęta przez większość.

Jutro startuje najtrudniejsza misja od czasów lądowania człowieka na Księżycu – Mars 2020
29 lipca 2020, 11:30Jutro, 30 lipca, o godzinie 13.00 czasu polskiego NASA zaprasza na relację z wystrzelenia misji Mars 2020. To najtrudniejsza i najbardziej ambitna misja NASA od czasu zakończenia programu Apollo, w ramach którego człowiek stanął na Księżycu.

Tajemnica "Atlantydy" rozwiązana
23 lutego 2009, 13:04Google wyjaśniło tajemnicę niezwykłej struktury na dnie Oceanu Atlantyckiego, o której pisaliśmy przed kilkoma dniami. Rzecznik koncernu oświadczyła, że widoczne linie zostały zrobione przez... łodzie podwodne.
« poprzednia strona następna strona » … 6 7 8 9 10 11 12 13